• 17-08-2019, 10:45:21
    #1
    Dünkü sosyal medyayı çalkalayan Diyarbakırda bir barınakta olan olayları herkes duymuştur. Bu konuya hitaben bir önerim var. R10 Ailesi olarak @Coskun; Beyin önderliğinde barınaklara ve sokak hayvanlarına yardım niteliğinde bir yardım kampanyası düzenlesek, herkes elinden geldiğince yardım etse nasıl olur? Bence bu konu hakkında desteklerimizi esirgemememiz gerekiyor.

    Dünkü konu hakkında bilgisi olmayan kişiler bu konuya göz atabilir : https://www.r10.net/gundemdeki-konul...atliamvar.html
  • 17-08-2019, 11:13:55
    #2
    Bir bağış barı açılabilir r10 adına herkes elinden geldiği kadar 1-5-10-100 bağış atsa ve bu bir gelenek olsa keşke.
  • 17-08-2019, 11:26:08
    #3
    Warfley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir bağış barı açılabilir r10 adına herkes elinden geldiği kadar 1-5-10-100 bağış atsa ve bu bir gelenek olsa keşke.
    Bencede twitch yayincilari bilenbunu yapabiliyorken bir marka haline gelmiş r10 neden yapamasın?