Warfley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir bağış barı açılabilir r10 adına herkes elinden geldiği kadar 1-5-10-100 bağış atsa ve bu bir gelenek olsa keşke.
Bencede twitch yayincilari bilenbunu yapabiliyorken bir marka haline gelmiş r10 neden yapamasın?