• 09-08-2019, 09:43:02
    #1
    İş yerinin orada yaşayan bir kedi ve üç yavrusu vardı. Dükkanın önünde su kabı var. Ara sıra gelir içer hayvanlar. Her sabah yavru kediler annesini çağırır miyavlar arabanın altından. Bu sabah çok uzun sürdü miyavlamaları. Gidip bakayım dedim annesini ve bir yavru kediyi zehirlemişler. Muhtemelen bir şey verdiler hayvanlara. Yavrusu da annesinin başında miyavlıyor. Diğeri de saklanmış başka yerden miyavlıyor. Çok üzüldüm yakalayabilirsem eve götüreceğim. Ancak evde 2,5 yaşında kedim var zarar verir mi bilmiyorum. Ne yapacağımı şaşırdım yavruları böyle bırakmak ölüme terk etmek gibi olur.
  • 09-08-2019, 09:44:25
    #2
    İnsanlık bu kadar mı öldü? Gerçekten acıyorum bu zihniyetlere belalarını bulsunlar.
  • 09-08-2019, 09:50:01
    #3
    Bütün bunlar dünyanın ve evrenin insanları sınava sokmak için yaratıldığını düşünmemizden kaynaklanıyor.
    Bu nedenle diğer hayvanların bizi doyurmak ya da bize hizmet etmek için yaratıldığını düşünüyoruz.
    Hayvan zehirleyenlere, hayvan öldürenlere hep aynı bedduayı yaparım. Soyları kurusun. Çocuğu torunu nesli devam etmesin bunların.
  • 09-08-2019, 09:56:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tabiata, insana, hayvana işkence yapan şerefsizdir. Umarım yaptığı işin altında kalır, o zehri yutar ve telef olur.
    Yobaz, cahil insanlardan usandım artık.
  • 09-08-2019, 09:59:35
    #5
    kıyamet kopsun artık
  • 09-08-2019, 10:02:13
    #6
    Ulan Allahsız o hayvanlar ne yaptı ki sana zehirliyorsun sorsan birde Müslüman'ım der. Umarım yavrular sütten kesilmiştir en azından birşeyler verin büyümelerine yardımcı olun.
  • 09-08-2019, 10:03:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş yerinin orada yaşayan bir kedi ve üç yavrusu vardı. Dükkanın önünde su kabı var. Ara sıra gelir içer hayvanlar. Her sabah yavru kediler annesini çağırır miyavlar arabanın altından. Bu sabah çok uzun sürdü miyavlamaları. Gidip bakayım dedim annesini ve bir yavru kediyi zehirlemişler. Muhtemelen bir şey verdiler hayvanlara. Yavrusu da annesinin başında miyavlıyor. Diğeri de saklanmış başka yerden miyavlıyor. Çok üzüldüm yakalayabilirsem eve götüreceğim. Ancak evde 2,5 yaşında kedim var zarar verir mi bilmiyorum. Ne yapacağımı şaşırdım yavruları böyle bırakmak ölüme terk etmek gibi olur.
    hocam face gruplarına yaz resmini çek 2-3 gün misafir et evinde sahiplendir hemen. bende vardı öyle yaptım suan büyüdü alan kişi arada büyümüş halinin resmini atıyor bize
  • 09-08-2019, 10:06:53
    #8
    “Kim bir canlıyı/hayvanı, bir kuşu haksiz yere öldürürse, kıyamet günü ondan şikâyetçi olacaktır." (Kenzu’l-Ummal, h. no: 39968)
    Ah benim karşıma gelmiyor ki öyle birileri. Bana bir denk gelse ş*refsizler...
  • 09-08-2019, 10:29:32
    #9
    Süt ve mama verdik insanlardan çok çekiniyorlar tahminim yuvalarında büyüyorlardı. Ancak insana hiç yaklaşmıyor yakalama çalıştım. Sütten kesilmişler mama yiyorlar ama tek başlarına bu hayat onlar için çok tehlikeli.