İş yerinin orada yaşayan bir kedi ve üç yavrusu vardı. Dükkanın önünde su kabı var. Ara sıra gelir içer hayvanlar. Her sabah yavru kediler annesini çağırır miyavlar arabanın altından. Bu sabah çok uzun sürdü miyavlamaları. Gidip bakayım dedim annesini ve bir yavru kediyi zehirlemişler. Muhtemelen bir şey verdiler hayvanlara. Yavrusu da annesinin başında miyavlıyor. Diğeri de saklanmış başka yerden miyavlıyor. Çok üzüldüm yakalayabilirsem eve götüreceğim. Ancak evde 2,5 yaşında kedim var zarar verir mi bilmiyorum. Ne yapacağımı şaşırdım yavruları böyle bırakmak ölüme terk etmek gibi olur.