• 07-08-2019, 23:32:12
    #10
    Sanırım pomem mezunusunuz, hayırlı olsun
  • 07-08-2019, 23:34:31
    #11
    salih841 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Amasya’ya polis memuru olarak atanmış bulunuyorum ilk görev yerim vatanıma milletime hizmet yolunda hayırlı olması ümidiyle 😊

    Amasyalı olan arkadaşlar var mı? Görev yerim belli değil ama merkez olursa kiralar nasıl hangi mahallelerini tavsiye eder?

    Veya Amasya iline karşı düşünceleriniz varsa onuda alabilirim tavsiyeleriniz.

    Teşekkürler şimdiden 🙂
    Allah beladan sakınsın, hayırlı görevler. Allah emekliliği görmeyi de nasip etsin
  • 07-08-2019, 23:39:27
    #12
    Hayırlı olsun, Allah utandırmasın
  • 07-08-2019, 23:44:42
    #13
    Hayırlı uğurlu olsun, Amasya’yı gezme fırsatım oldu güzel şirin bir yer, küçük bir şehir.
  • 08-08-2019, 00:12:23
    #14
    Öncelikle hayırlı olsun Amasya Merzifon tarafındayım 2 senedir Amasya'da çok sık bulunmasakta hoş yer sessiz sakin rahat yer kiralar felanda öyle pahalı değil bildiğim kadarıyla sosyal hayat canlı öğrenci çok olduğu için ama pek yapicak bir aktivite yok şehir küçük olduğundan sıkılabilirsin
  • 08-08-2019, 00:17:11
    #15
    Hayırlı uğurlu olsun
  • 08-08-2019, 01:24:53
    #16
    Hayırlı Uğurlu Olsun Hocam.

    Amasya genel olarak sessiz sakin güzel bir şehirdir, buna istinaden çok bir etkinlik vs sürekli gezebileceğin bir yer yok ev kiraları çok yüksek sayılmaz bir polis memuru rahat tek başına geçinebilir. Bahçeleriçi tarafı biraz daha elit kesimdir ancak sessizlik ve üniversite taraflarında olmak istersen akbilek ve şeyhcui tarafına bakabilirsin aklında bir soru var ise özelden yazarsan yardımcı olabilirim.
  • 08-08-2019, 01:32:29
    #17
    Hayırlı olsun hocam, bende polis olmayı düşünüyorum.
    şuan üniversite okuyorum 2. sınıftayım bu sene bittiğinde ön lisans mezunu olarak kpss girmeyi hedefliyorum 65+ puan yaparsam polis olmaya hak kazanıyormuşum siz nasıl göreve atansınız biraz bilgi verirseniz özelden yardımcı olursanız sevinirim
  • 08-08-2019, 01:39:10
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı olsun hocam Allah güç bela vermesin, amin