Amasyaya Polis Memuru olarak atandım.
31
●1.544
- 07-08-2019, 23:34:31Allah beladan sakınsın, hayırlı görevler. Allah emekliliği görmeyi de nasip etsinsalih841 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2019, 00:12:23Öncelikle hayırlı olsun
Amasya Merzifon tarafındayım 2 senedir Amasya'da çok sık bulunmasakta hoş yer sessiz sakin rahat yer
kiralar felanda öyle pahalı değil bildiğim kadarıyla
sosyal hayat canlı öğrenci çok olduğu için
ama pek yapicak bir aktivite yok şehir küçük olduğundan sıkılabilirsin
- 08-08-2019, 01:24:53Hayırlı Uğurlu Olsun Hocam.
Amasya genel olarak sessiz sakin güzel bir şehirdir, buna istinaden çok bir etkinlik vs sürekli gezebileceğin bir yer yok ev kiraları çok yüksek sayılmaz bir polis memuru rahat tek başına geçinebilir. Bahçeleriçi tarafı biraz daha elit kesimdir ancak sessizlik ve üniversite taraflarında olmak istersen akbilek ve şeyhcui tarafına bakabilirsin aklında bir soru var ise özelden yazarsan yardımcı olabilirim. - 08-08-2019, 01:32:29Hayırlı olsun hocam, bende polis olmayı düşünüyorum.
şuan üniversite okuyorum 2. sınıftayım bu sene bittiğinde ön lisans mezunu olarak kpss girmeyi hedefliyorum 65+ puan yaparsam polis olmaya hak kazanıyormuşum siz nasıl göreve atansınız biraz bilgi verirseniz özelden yardımcı olursanız sevinirim