Hayırlı olsun hocam, bende polis olmayı düşünüyorum.
şuan üniversite okuyorum 2. sınıftayım bu sene bittiğinde ön lisans mezunu olarak kpss girmeyi hedefliyorum 65+ puan yaparsam polis olmaya hak kazanıyormuşum siz nasıl göreve atansınız biraz bilgi verirseniz özelden yardımcı olursanız sevinirim