• 29-07-2019, 20:21:53
    #1
    Merhaba,
    Bilgisayarı açıyorum Onarım moduna geçiyor.
    İptal diyorum reset atıyor yine onarım modu açılıyor.

    Onar diyorum bekliyor bekliyor 15 saat beklettim bişey olmuyor.

    Format atmadan kurtarma şansım var mı sizce?
    Android Studio, Photoshop açıkken kafa dağıtayım diye LoL atayım dedim LoL açılırken dondu donuş o donuş bir daha cihaza ulaşılamadı
  • 29-07-2019, 20:25:34
    #2
    Sistemini güncelle
  • 29-07-2019, 20:27:41
    #3
    Hiç açılmıyor hocam bilgisayar onarımda kalıyor.
  • 29-07-2019, 20:28:59
    #4
    windowsu tekrar kurmalısın, üzerine kur ki eskileri gitmesin
  • 29-07-2019, 20:35:37
    #5
    boot ile onar sistemi
  • 29-07-2019, 20:51:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sistem çökmüş maalesef, format atılması lazım.
  • 29-07-2019, 21:43:26
    #7
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    windowsu tekrar kurmalısın, üzerine kur ki eskileri gitmesin
    SoftVia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boot ile onar sistemi
    FDRM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem çökmüş maalesef, format atılması lazım.
    İlginize teşekkür ederim.
    Anladığım kadarıyla bôyle olmayacak. Yarın bir format atayım ben.