Merhaba,
Bilgisayarı açıyorum Onarım moduna geçiyor.
İptal diyorum reset atıyor yine onarım modu açılıyor.

Onar diyorum bekliyor bekliyor 15 saat beklettim bişey olmuyor.

Format atmadan kurtarma şansım var mı sizce?
Android Studio, Photoshop açıkken kafa dağıtayım diye LoL atayım dedim LoL açılırken dondu donuş o donuş bir daha cihaza ulaşılamadı