• 28-07-2019, 12:00:20
    #1
    Misafir
    Edit.
  • 28-07-2019, 12:02:56
    #2
    Bildiğim kadarıyla tam tarifeye geçince normal kart statüsüne geçtiği için kapanmıyor.
  • 28-07-2019, 12:16:18
    #3
    EdgeBear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçine yüklü bakiye yüklemesi yapacağım için biraz tedirginim. Kapanırsa uğraştıracak beni.
    Abonman yaptır hocam niye yüklü bakiye yüklüyorsun.
  • 28-07-2019, 12:19:12
    #4
    İstanbul öğrenci kartı her sene 1 ocakta öğrencilik otomatik olarak kalkıyor eğer öğrenciliğiniz bitmişse tekrar makineden aktif edemezsiniz kartınız artık tam tarife basar içindeki paraya bir şey olmaz.
  • 28-07-2019, 12:37:10
    #5
    153ü arayın tüm sorulara net ve doğru cevaplıyor.
  • 28-07-2019, 12:40:32
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İstanbul kartının abonelik süresi bitmiştir.İstanbul dolum merkezlerinden birine git.Kartının aboneliğini yenilemek istediğini belirt otomatik olarak günceller.Aksi durumda öğrenci belgesi + fotoğgraf ile ana merkeze gidip yenilemen gerek.