İstanbul öğrenci kartı her sene 1 ocakta öğrencilik otomatik olarak kalkıyor eğer öğrenciliğiniz bitmişse tekrar makineden aktif edemezsiniz kartınız artık tam tarife basar içindeki paraya bir şey olmaz.