• 04-08-2008, 14:15:52
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar sitem Firefox tarafından saldırgan site olarak belirlenmiş. Hiçbir şekilde saldırı amaçlı birşey yüklemedim yazmadım. Bundan nasıl kurtulurum?

    Site : Futbolive.net

    Arkadaşlar siteyi tamamen sildim o yüzden kaynagı koyamıyorum ama galiba virüs bulaşmış index ime ve forumuma. İndex ve foruma girerken durum penceresinde böle birşey yazyıo :

    Açılan sayfa : http://orentraff.cn/in.cgi?3

    Durum çubugu resimi :

  • 04-08-2008, 14:18:32
    #2
    sitende trojan var. ondan kurtulmalısın toplistleri falan kaldır. sitendeki yabancı kodları sil
    https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...zum-burda.html

    buradaki yönerrgeleri uyula çünkü siteni google da fişlemiş
  • 04-08-2008, 14:18:48
    #3
    Bunu bize değil, Firefox a bildirmelisin
  • 04-08-2008, 14:22:00
    #4
    Nasıl bildircem arkadaşlar ya yardım edin.
  • 04-08-2008, 14:25:46
    #5
    Bu arada McAfee de tarattım sitemi hiç bir problem yok diyo
  • 04-08-2008, 14:32:04
    #6
    Sen sitendeki trojanı temizledikten sonra yukardaki arkadaşın verdiği linkte anlatılanları yap.
    2 gün içerisinde düzelir merak etme.
  • 04-08-2008, 14:33:27
    #7
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada McAfee de tarattım sitemi hiç bir problem yok diyo

    kaspersky kur ve sitene girmeye çalış. uyarı verecektir. artı sitendeki yabancı kodları kaldır derim.
  • 04-08-2008, 14:50:45
    #8
    Valla anlayamadım ya ne olabilirki toplist bile yok sitede
  • 04-08-2008, 14:54:11
    #9
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla anlayamadım ya ne olabilirki toplist bile yok sitede
    Site kaynağını buraya yapıştır