• 04-08-2008, 14:59:24
    #10
    Bu saldırgan siteler de bir sorun var galiba bugün Edirne Devlet Hastanesinde de o uyarıyı verdi. Randevu alacaktım şaşırdım uyarıyı görünce uyarıyı geçip siteye girdim Kaspersky birşey demedi.
  • 04-08-2008, 15:00:43
    #11
    Kaynak kodlarını kopyala buraya.
  • 04-08-2008, 15:16:07
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar siteyi tamamen sildim o yüzden kaynagı koyamıyorum ama galiba virüs bulaşmış index ime ve forumuma. İndex ve foruma girerken durum penceresinde böle birşey yazyıo :

    Açılan sayfa : http://orentraff.cn/in.cgi?3
  • 04-08-2008, 16:08:16
    #13
    Bu orentraff dan kurtulmak icin napmalıyım arkadaşlar
  • 04-08-2008, 16:25:34
    #14
    Üyeliği durduruldu
    kaynak kodunu yapıştırmazsan kim sana nasıl yardımcı olsun en fazla denecek yabancı kodları kaldır toplistleri kaldır hadi kolay gele
  • 04-08-2008, 21:46:16
    #15
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...ml#post2181313

    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...ml#post2183297

    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...rkadaslar.html

    firefox sana değilde o açılan sayfa yüzünden saldırgan uyarısı veriyordur. Sen önce virüsü temizle uyarılar kendiliğinden kalkar
  • 04-08-2008, 22:15:09
    #16
    Üyeliği durduruldu
    evet benim sitemdede aynı uyarıyı verdi içeriği tamamen sildim 2 gün boş bıraktım sonra başka içerik yükledim ve yayıma devam ettim 1 hafta içinde tüm sorunlar kalktı.