Sitem Firefox Tarafından Saldırgan Site İlan Edilmiş :X
15
●2.888
- 04-08-2008, 15:16:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlar siteyi tamamen sildim o yüzden kaynagı koyamıyorum ama galiba virüs bulaşmış index ime ve forumuma. İndex ve foruma girerken durum penceresinde böle birşey yazyıo :
Açılan sayfa : http://orentraff.cn/in.cgi?3 - 04-08-2008, 21:46:16https://www.r10.net/webmaster-genel-k...ml#post2181313
https://www.r10.net/webmaster-genel-k...ml#post2183297
https://www.r10.net/webmaster-genel-k...rkadaslar.html
firefox sana değilde o açılan sayfa yüzünden saldırgan uyarısı veriyordur. Sen önce virüsü temizle uyarılar kendiliğinden kalkar - 04-08-2008, 22:15:09Üyeliği durdurulduevet benim sitemdede aynı uyarıyı verdi içeriği tamamen sildim 2 gün boş bıraktım sonra başka içerik yükledim ve yayıma devam ettim 1 hafta içinde tüm sorunlar kalktı.