https://www.r10.net/webmaster-genel-k...ml#post2181313

https://www.r10.net/webmaster-genel-k...ml#post2183297

https://www.r10.net/webmaster-genel-k...rkadaslar.html

firefox sana değilde o açılan sayfa yüzünden saldırgan uyarısı veriyordur. Sen önce virüsü temizle uyarılar kendiliğinden kalkar