Konu
Sitem Firefox Tarafından Saldırgan Site İlan Edilmiş :X
04-08-2008, 14:33:27
#7
yakamoz01
TheConqueror adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu arada McAfee de tarattım sitemi hiç bir problem yok diyo
kaspersky kur ve sitene girmeye çalış. uyarı verecektir. artı sitendeki yabancı kodları kaldır derim.