• 21-07-2019, 20:38:50
    #1
    Birisi banka hesabına benim mail adresimi vermiş, bankaya mail göndermeme rağmen halen şahsı uyarmıyorlar sürekli her işlemde bana mail geliyor...


    Zenithbank diye biryerden geliyor mailler...
    Para birimi nedir onuda çözemedim
  • 21-07-2019, 20:40:07
    #2
    Sen yine iyisin, bende TEB in mailleri geliyor.
    işin komik yanı adımız soyadımız aynı
    telefon açtım , uyardım, çözücez dediler. Halen mailler bana geliyor.
  • 21-07-2019, 20:40:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hahhaha Abi çok iyi ya
  • 21-07-2019, 20:41:47
    #4
    Backend Developer
    inanırmısınız Halkbank başkasının isim soyismi ile bana mesaj atıyordu sitede canlı desteğe bağlanıp durumu izah ettim artık gelmiyor
  • 21-07-2019, 20:47:57
    #5
    Hesapta ki paraya baktim 460.00 Nijerya Nairası var, Türk parasına göre 7 TL
  • 21-07-2019, 21:04:41
    #6
    Byfresh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesapta ki paraya baktim 460.00 Nijerya Nairası var, Türk parasına göre 7 TL
    Mail karakterleri yakınsa benziyorsa yanlış girilmiştir. Bir harf yüzünden ortalık karışabiliyor. Euro falan olsaydı çökerdik ona ama nijerya parası değersiz. Sen euro olanları takip et denk gelirse yaz bize
  • 21-07-2019, 21:06:21
    #7
    Bence bu konu için bankalar aktivasyon maili atmadan işlem sağlamamalılar.
  • 21-07-2019, 22:16:39
    #8
    Adım ve soyadımın aynı olduğu bir vatandaşın garanti bankasından, sigorta şirketlerinden sürekli mailler alıyordum. İşin ilginç tarafı da isim soyisim ve mail adresleri de aynı sadece uzantısında com olan benim ve onun da com.tr imiş.

    Garanti bankasına bildirdim “ tamam efendim bilgilendireceğiz “ dediler halen gelmeye devam etti. En son sigorta şirketi üzerinden baya uğraşarak o adama yani adaşıma ulaştım ve durumu anlattım. Yine bir komedi oluştu neden derseniz telefon görüşmesinde selamlar ben Serkan Ergün, bir konuyu sizinle paylaşmak istiyorum deyip durumu anlattım adam nasıl yani deyip beni *********** olarak anladı ilk başta sonra detayına indiğimde çok teşekkür etti ve olayı çözmüştüm.

    Bu konuyu görünce de aklıma geldi anlatmak istedim. 😊
  • 22-07-2019, 00:37:36
    #9
    1-2 bankanın ekstreleri ve 7-8 adet TTnet faturaları hep benim mailime geliyor. Son zamanlarda da Turkcell'in kurumsal hattını kullananların borç bildirimleri gelmeye başladı. Jenerik mail kullanmanın dezavantajı sanırım.