1-2 bankanın ekstreleri ve 7-8 adet TTnet faturaları hep benim mailime geliyor. Son zamanlarda da Turkcell'in kurumsal hattını kullananların borç bildirimleri gelmeye başladı. Jenerik mail kullanmanın dezavantajı sanırım.