Bilgisayarınız kaç saniyede açılıyor?
148
●3.759
- 18-07-2019, 13:21:34Cihanız nedir? 2019 mu? Benim elimde 2017 var şuan tam 3 saniye sürüyor apple logosunun gitmesi.Nivrasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum valla. Birde cihazlarının özelliklerini yazsalarda bizde böyle bir cihaz temin etsek.Meg015 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-07-2019, 13:24:07ben 2019'da aldım ama 2018 yazıyor içindeScorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.4 GHz 4 Çekirdekli İşlemci, 4.1 GHze kadar Turbo Boost
512 GB Depolama Kapasitesi
Touch Bar ve Touch ID
- 2.4 GHz dört çekirdekli 8. nesil Intel Core i5 işlemci
- 4.1 GHze kadar Turbo Boost
- Intel Iris Plus Graphics 655
- 8 GB 2133 MHz LPDDR3 bellek
- 512 GB SSD depolama1
- True Tone özelliğine sahip Retina ekran
- Touch Bar ve Touch ID
- Dört adet Thunderbolt 3 bağlantı noktası
- 18-07-2019, 13:28:00Üyeliği durduruldu
- 18-07-2019, 13:33:05Cihazlarımız işlemci olarak kafa kafaya ancak ram x2 daha fazla olmasına rağmen 10-12 saniyeyi buluyorum.Nivrasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi bunda işletim sistemininde payı var elbet ama logonuzun 1 saniyede gelip gitmesi 3. saniyede masa üstünü görmeniz enteresan.
En azından i7 veya i9 olmalıydı aramızda bu kadar fark olması için. - 18-07-2019, 13:36:08Donanımsal olarak pek bilgi sahibi değilim hocam, ama daha öncelerinde windows kullanan biri olarak mac'te çok ciddi farklar var.Scorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2019, 14:05:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.2 3 saniye hayallerin de ki değer gerçekler 8 saniye üstü
fast boot a alsan bile anakartı yaklaşık iyi bir anakartta 2 ila 3 saniye kayıp var 4 5 saniyede windows masaüstü olsa hesaplayın işte.mac te de farkı yok aksine mac apple logosunun gelmesi bile 5 saniye civarıyken... hayallerde sıkmayın beyleeerrr

fast boot a alsan bile anakartı yaklaşık iyi bir anakartta 2 ila 3 saniye kayıp var 4 5 saniyede windows masaüstü olsa hesaplayın işte.mac te de farkı yok aksine mac apple logosunun gelmesi bile 5 saniye civarıyken... hayallerde sıkmayın beyleeerrr