Scorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cihazlarımız işlemci olarak kafa kafaya ancak ram x2 daha fazla olmasına rağmen 10-12 saniyeyi buluyorum.
Tabi bunda işletim sistemininde payı var elbet ama logonuzun 1 saniyede gelip gitmesi 3. saniyede masa üstünü görmeniz enteresan.
En azından i7 veya i9 olmalıydı aramızda bu kadar fark olması için.
Donanımsal olarak pek bilgi sahibi değilim hocam, ama daha öncelerinde windows kullanan biri olarak mac'te çok ciddi farklar var.