• 17-07-2019, 00:40:11
    #1
    Tasarım sektörüne ilk girdiğim zamanlarki tasarım algım şu anki tasarım anlayışımın gözünü kanatıyor
    Bu konudaki gelişimimi r10.net'e borçluyum. Geçen 1 sene 6 ay içinde bir çok şey öğrendim bu platformdan. İyi ki kayıt olmuşum.
    Sizin de eskilerinizi görelim mi?



  • 17-07-2019, 00:42:47
    #2
    Emeğinize sağlık, nice başarılı & tecrübeli günlere
  • 17-07-2019, 00:50:58
    #3
    Başarılar, hayrına alırım bi hareketli bişiler hocam