Tasarım sektörüne ilk girdiğim zamanlarki tasarım algım şu anki tasarım anlayışımın gözünü kanatıyor
Bu konudaki gelişimimi r10.net'e borçluyum. Geçen 1 sene 6 ay içinde bir çok şey öğrendim bu platformdan. İyi ki kayıt olmuşum.
Sizin de eskilerinizi görelim mi?