İzlediğinizde kanınızın donacağı, hayatın gerçeği olan “Ölüm” konusuna değinilmiş çok güzel bir belgesel film. Eğer vaktiniz varsa mutlaka izleyin. Yoksa da mutlaka vakit yaratmaya çalışın. İnsana yaşama nedenini ve bu hayatta yaptıklarımızın herşey olmadığını hatırlatıyor.
BURAYA tıklayarak videoyu izleyebilirsiniz.
