• 02-08-2008, 19:32:56
    #1
    Ölüm soğuk bir kelime, bir ömrün tükenişi, dönüşü olmayan birşey, dünyaya son bir bakış… Eskilerin tabiriyle sırası gelenin gittiği bilinmezler diyarının eşiği. Bu konuda Yunus Emre’nin dediği gibi “İş bu söze hak tanıktır, bu can gövdeye konuktur, bir gün ola çıka gide kafesten kuş uçmuş gibi.”
    İzlediğinizde kanınızın donacağı, hayatın gerçeği olan “Ölüm” konusuna değinilmiş çok güzel bir belgesel film. Eğer vaktiniz varsa mutlaka izleyin. Yoksa da mutlaka vakit yaratmaya çalışın. İnsana yaşama nedenini ve bu hayatta yaptıklarımızın herşey olmadığını hatırlatıyor.



    BURAYA tıklayarak videoyu izleyebilirsiniz.
  • 02-08-2008, 21:58:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünya'da ölümden başkası yalan.
    Herşeyi anlatıyo Bu Cümle
  • 02-08-2008, 22:00:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünya'da ölümden başkası yalan.
    doğru

    h4run teşekkürler izliyorum şu an

    içinizi karartmak istemem ama madem bahsi açıldı şunuda izleyin
    farshy turab - Google Video ilk izlediğimde baya etkilenmiştim.
  • 03-08-2008, 10:54:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Herkez Cennete Gitmek İster Ama Kimsek Ölmek İstemez