Ölüm soğuk bir kelime, bir ömrün tükenişi, dönüşü olmayan birşey, dünyaya son bir bakış… Eskilerin tabiriyle sırası gelenin gittiği bilinmezler diyarının eşiği. Bu konuda Yunus Emre’nin dediği gibi “İş bu söze hak tanıktır, bu can gövdeye konuktur, bir gün ola çıka gide kafesten kuş uçmuş gibi.”
İzlediğinizde kanınızın donacağı, hayatın gerçeği olan “Ölüm” konusuna değinilmiş çok güzel bir belgesel film. Eğer vaktiniz varsa mutlaka izleyin. Yoksa da mutlaka vakit yaratmaya çalışın. İnsana yaşama nedenini ve bu hayatta yaptıklarımızın herşey olmadığını hatırlatıyor.
BURAYA tıklayarak videoyu izleyebilirsiniz.