Ya arkadaş ne feto imiş ya ne onlarla oldum nede ablaları ile birlikte ama adamlar beni bile mağdur ettiler
15 temmuz darbe yapmasalar idi şimdi resmi tatil olmayacaktı bende maaşımı alacaktım banka prosedürü gereği salı günü alıyorum
15 Temmuz için güzel bir söz bırak
18
●780