• 15-07-2019, 00:18:29
    #10
    Ne mutlu türküm diyene 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
  • 15-07-2019, 00:18:59
    #11
    Girmeden tefrika bir millete, düşman giremez;
    Toplu vurdukça yürekler, onu top sindiremez.
  • 15-07-2019, 00:18:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Çıktık açık alınla on yılda her savaştan;
    On yılda on beş milyon genç yarattık her yastan.
    Basta bütün dünyanın saydığı Başkumandan;
    Demir ağlarla ördük Ana yurdu dört bastan.
    Türk'üz Cumhuriyet'in göğsümüz tunç siperi,
    Türk'e durmak yaraşmaz, Türk önde Türk ileri.

    Bir hızla kötülüğü geriliği boğarız,
    Karanlığın üstüne güneş gibi doğarız.
    Türk'üz bütün baslardan üstün olan baslarız;
    Tarihten önce vardık, tarihten sonra varız.

    Türk'üz Cumhuriyet'in göğsümüz tunç siperi,
    Türk'e durmak yaraşmaz, Türk önde Türk ileri.

    Çizerek kanımızla öz yurdun haritasını,
    Dindirdik memleketin yıllar süren yasını.
    Bütünledik her yönden istiklâl kavgasını.
    Bütün dünya öğrendi, Türklüğü saymasını.

    Türk'üz Cumhuriyet'in göğsümüz tunç siperi,
    Türk'e durmak yaraşmaz, Türk önde Türk ileri.

    Örnektir milletlere açtığımız yeni iz;
    İmtiyazsız, sınıfsız kaynaşmış bir kütleyiz;
    Uyduk görüşte bilgiye, gidişte ülkeye biz;
    Tersine dönse dünya yolumuzdan dönmeyiz.

    Türk'üz Cumhuriyet'in göğsümüz tunç siperi,
    Türk'e durmak yaraşmaz, Türk önde Türk ileri.
  • 15-07-2019, 00:19:55
    #13
    ReaL204 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerilir zorlu bir yay
    Oku fırlatmak için;
    Gece gökte doğar ay
    Yükselip batmak için.
    Mecnun inler, kanını
    Leyla’ya katmak için.
    Cilve yapar sevgili
    Gönül kanatmak için.
    Şair neden gam çeker?
    Şiir yaratmak için.
    Dağda niçin bağırılır?
    Feleğe çatmak için.
    Açılır tatlı güller
    Arılar tatmak için.
    Tanrı kızlar yaratmış
    Erlere satmak için.
    İnsan büyür beşikte
    Mezarda yatmak için.
    Ve...........................
    Kahramanlar can verir
    Yurdu yaşatmak için...

    1931
    Atsız Ata ve 15 Temmuz 👏

    "Küçük hanımlar, küçük beyler! Sizler hepiniz geleceğin bir gülü, yıldızı ve ikbal ışığısınız. Memleketi asıl ışığa boğacak olan sizlersiniz. Kendinizin ne kadar değerli ve kıymetli olduğunuzu düşünerek ona göre çalışınız. Sizlerden çok şey bekliyoruz."

    - Mustafa Kemal ATATÜRK
  • 15-07-2019, 00:23:05
    #14
    "Adama, kişiye, kişilere, gruplara, cemaatlere ,vakıflara, derneklere hizmet işi bitti"
  • 15-07-2019, 00:27:15
    #15
    ..............
  • 15-07-2019, 01:01:30
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Eski dostum tankla gelmiş.
  • 15-07-2019, 01:12:38
    #17
    Hâla oyun diyenler var yazık, o gün silahlar halka doğrultuldu hiç mi vicdanınız yok.
  • 15-07-2019, 01:44:36
    #18
    “Ey Türk gençliği!

    Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.

    Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni, bu hazineden, mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî, bedhahların olacaktır.
    Bir gün, istiklâl ve cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin!
    Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler.
    Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir.
    Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler.
    Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr-u-zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
    Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır!
    Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur!