• 12-07-2019, 10:13:31
    #1
    Sosyal ağlarda hep görürdüm düşen telefonunuzu pirinç içerisine koyun diye ama insanların kafa bulduklarını sanardım.

    Bugün telefonu suya düşürdüm aslında çok kalmadı 3-4 saniye ama pirinç içerisine telefonu koyduktan sonra yeniden açtım çok şükür hiçbir sorun yoktu. Daha önce bunu deneyen oldu mu?
  • 12-07-2019, 10:16:29
    #2
    İleride oksitlenme ihtimali yüksek..
  • 12-07-2019, 10:16:38
    #3
    suda fazla kalmaması da iyi olmuş,
    pirincin nem alma özelliği olduğu için tavsiye ederler.

    bir de telefonun yeni ise büyük ihtimalle IP68 yani suya ve toza dayanıklılık özelliği vardır.

    geçmiş olsun.
  • 12-07-2019, 10:17:02
    #4
    Kendi telefonumu ve yurtta arkadaşımın telefonunu böyle kurtarmıştım. Ben herkesin bildiği bir bilgi sanıyordum ama bilen sayısı çok az. Garanti olsun diye pirinçte uzun süre tutmak iyi olur.
  • 12-07-2019, 10:19:17
    #5
    Telefonum iPhone 7 herhangi bir problem olur mu yine de?
  • 12-07-2019, 10:21:08
    #6
    Hiç bi sikinti olmaz hocam rahat olun
  • 12-07-2019, 10:32:18
    #7
    iphone 7 zaten su geçirmez kısa süreli suda kalmalarda su geçirmez direk çalışır geçmiş olsun prinç sadece 1 gün bekletirseniz az da olsa şarj içlerine giren suyun nemin içine dağılmadan kurumasını sağlarsınız
  • 12-07-2019, 10:32:59
    #8
    Belki her zaman her telefonu kurtarmasa da çoğu zaman işe yarayan bir yöntemdir, sorun olmaz
  • 12-07-2019, 10:36:04
    #9
    Telefonun yedeklerini almayı ihmal etme sen yine de. Önemli bilgileri vs yedekle pişman olma.