Sosyal ağlarda hep görürdüm düşen telefonunuzu pirinç içerisine koyun diye ama insanların kafa bulduklarını sanardım.

Bugün telefonu suya düşürdüm aslında çok kalmadı 3-4 saniye ama pirinç içerisine telefonu koyduktan sonra yeniden açtım çok şükür hiçbir sorun yoktu. Daha önce bunu deneyen oldu mu?