R10 İos Uygulaması Çalışmıyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 İos Uygulaması Çalışmıyor?
3
●
213
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 İos Uygulaması Çalışmıyor?
08-07-2019, 18:54:30
#1
emrullahmedya
Merhabalar R10 İos Uygulamasına girince siyah ekran gelip uygulamadan atıyor benim gibi bu sorunu yaşayan var mı?
@
Coskun
;
@
Erhan
;
08-07-2019, 18:55:59
#2
DestHere
Genel problem webden devam edin
08-07-2019, 18:57:18
#3
melihars28
@
emrullahmedya
; tapatalk kullanın.
08-07-2019, 19:19:43
#4
PaLaCoRDa
Evet hocam bununla ilgili açılmış bir sürü konu var, her konu altına gelen standart cevap çalışıyoruz yenisini çıkaracağız
İnşallah
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler