• 08-07-2019, 18:54:30
    #1
    Merhabalar R10 İos Uygulamasına girince siyah ekran gelip uygulamadan atıyor benim gibi bu sorunu yaşayan var mı?

    @Coskun; @Erhan;
  • 08-07-2019, 18:55:59
    #2
    Genel problem webden devam edin
  • 08-07-2019, 18:57:18
    #3
    @emrullahmedya; tapatalk kullanın.
  • 08-07-2019, 19:19:43
    #4
    Evet hocam bununla ilgili açılmış bir sürü konu var, her konu altına gelen standart cevap çalışıyoruz yenisini çıkaracağız İnşallah