Konu
R10 İos Uygulaması Çalışmıyor?
08-07-2019, 18:54:30
#1
emrullahmedya
Merhabalar R10 İos Uygulamasına girince siyah ekran gelip uygulamadan atıyor benim gibi bu sorunu yaşayan var mı?
@
Coskun
;
@
Erhan
;