aosmanergen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oyunda yaşanılan tehdit ve hakaretler.
20
●887
- 06-07-2019, 23:22:14Haklısınız fakat alışkın değilim sanırım bu duruma. Çünkü her yeri R10 gibi düşünüyorum, ona göre davranıyorum.
- 06-07-2019, 23:32:08Oyunda her küfür edeni şikayet edecek olsaydık, Knight Online yüzünden savcılıktan çıkmazdık. 15 yaşını doldurmamışsan zaten, velinle gitmen gerek.
- 07-07-2019, 18:44:42Bende öyle dedim vergi falan başınız ağrır diye fakat biz donate mantığıyla satış yapıyoruz dedi.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lolde her gün insanlar ana avrat bacı düz gidiyor birbirine. Sanal ortamı fazla takma gül geç