aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bazı şeylere çok takılıyorsun. Her sana bir şey diyeni mahkemeye vereceksen senin işin zor lolde her gün insanlar ana avrat bacı düz gidiyor birbirine. Sanal ortamı fazla takma gül geç
Haklısınız fakat alışkın değilim sanırım bu duruma. Çünkü her yeri R10 gibi düşünüyorum, ona göre davranıyorum.