• 01-08-2008, 00:03:34
    #1
    Arkadaşlar bu ay internet kullanımını biraz abartmışım
    (7,08 GB) kota gitmiş faturam ne kadar gelir?
    Tecrübeli olanlar vardır mutlaka
  • 01-08-2008, 00:05:21
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    60 ytl civarı
    1,5 ytl daha fazla ödeyip sınırsız download yapabilirdin
  • 01-08-2008, 00:06:32
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    60-65 arası gelir genelde benimde öyle oluyor
  • 01-08-2008, 00:08:54
    #4
    KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60 ytl civarı
    1,5 ytl daha fazla ödeyip sınırsız download yapabilirdin
    genelde bu kadar harcamazdım önceden tahmin edemedim
  • 01-08-2008, 00:09:20
    #5
    60 lira gelir 70i bulmaz 4 gb 30 ,her 1gb için 10 desek + 30 = 60 diyorum ben banaöyle gelir genelde
  • 01-08-2008, 00:10:35
    #6
    Misafir
    Arkadasım 55-65 arası gelir .. Sana Tavsiyem Sınırsız 1 gb kullanman . Ayda 30 gb lık film indiriyorum.Çokkkk memnunum
  • 01-08-2008, 00:10:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sınırsıza gec sen en iyisi
  • 01-08-2008, 00:11:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    1 GB - ->> 10 YTL bilgin olsun arkadasımm

    buyuk ihtimal 65 YTL gelıcek
  • 01-08-2008, 00:11:45
    #9
    50 civarı gelir ben limitliyken 9 gb küsür e (o zaman 3 gb dı limit) 60 dan yukarı vermiyordum.