İnternet Faturam ne kadar gelir? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İnternet Faturam ne kadar gelir?
20
●
3.308
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İnternet Faturam ne kadar gelir?
1
2
3
01-08-2008, 00:03:34
#1
sertacbjk
Arkadaşlar bu ay internet kullanımını biraz abartmışım
(7,08 GB) kota gitmiş faturam ne kadar gelir?
Tecrübeli olanlar vardır mutlaka
01-08-2008, 00:05:21
#2
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
60 ytl civarı
1,5 ytl daha fazla ödeyip sınırsız download yapabilirdin
01-08-2008, 00:06:32
#3
godofwar4
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
60-65 arası gelir
genelde benimde öyle oluyor
01-08-2008, 00:08:54
#4
sertacbjk
KenaNeoN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
60 ytl civarı
1,5 ytl daha fazla ödeyip sınırsız download yapabilirdin
genelde bu kadar harcamazdım önceden tahmin edemedim
01-08-2008, 00:09:20
#5
teknohaberci
60 lira gelir 70i bulmaz
4 gb 30 ,her 1gb için 10 desek + 30 = 60 diyorum ben
banaöyle gelir genelde
01-08-2008, 00:10:35
#6
MarsOyun
Misafir
Arkadasım 55-65 arası gelir .. Sana Tavsiyem Sınırsız 1 gb kullanman .
Ayda 30 gb lık film indiriyorum.Çokkkk memnunum
01-08-2008, 00:10:43
#7
Webing
Üyeliği durduruldu
Sınırsıza gec sen en iyisi
01-08-2008, 00:11:21
#8
cezzaa
Üyeliği durduruldu
1 GB - ->> 10 YTL bilgin olsun arkadasımm
buyuk ihtimal 65 YTL gelıcek
01-08-2008, 00:11:45
#9
Baxer
50 civarı gelir ben limitliyken 9 gb küsür e (o zaman 3 gb dı limit) 60 dan yukarı vermiyordum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler