• 01-08-2008, 00:12:18
    #10
    neyse ödeyecez artık
  • 01-08-2008, 00:13:42
    #11
    kota mota bunlar rezilliktir dünyaya rezillik hemde
  • 01-08-2008, 00:16:47
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aştığın her GB için 10 YTL ödeyeceksin. Aslında eğer komşuların da adsl kullanıyorsa onlarla anlaşıp ortak olarak kullanabilirsiniz. Böylece hem sınırsız kullanırsın,hem de daha ucuza gelir.
  • 01-08-2008, 12:07:42
    #13
    sınırsız en iyisi bi sefer az kullanmama ragmen 50ytl gelmişti,
    daha sonra ttnete mail gönderdim,o ay daha az kullandım 70 ytl geldi
    sonra sınırsız oldum baktım baş edilmiyor iyice artırıyor,sınırsız oldum her gün 10 gb lik bişeyler indiriyom işime yaramayanı siliyorum,

    bizde pc de çok çok karlı oldu internet cafe gibi bagladık
  • 01-08-2008, 14:00:03
    #14
    60 civarı bişey gelir
  • 01-08-2008, 14:02:47
    #15
    bu da benim
    17.473.106.054
    17 GB

    eğer bikere aştıysan, yüklen hocam yüklen 63 ten fazla gelmez
  • 01-08-2008, 20:20:17
    #16
    1 Mbit 4 GB kotalı hattım var diyelim. Geçen ay 24 GB harcamışım.
    GB başı 10 YTL'den mi hesaplamam gerekiyor yoksa maksimum bir ücret var mı?
  • 01-08-2008, 23:53:42
    #17
    süreki bu şekilse geç 2048 limitsize
  • 01-08-2008, 23:59:57
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Kotayı istediğin kadar aş en fazla 61 ytl geliyor. Acı ama gerçek