Kargo Gönderiminde PTT ile Çalışan Var mı ?
9
●323
- 18-06-2019, 21:57:39Ayni tas ayni hamam. Gitmedikleri halde 2 defa gittiklerini ve adreste kimseyi bulamadiklarini soyluyorlar. Binada asansor yoksa beyefendiler 2 kat cikmaya useniyorlar. Dış kapiya geldik bulamadik yazisini yapistirip gidiyorlar. Bizzat binanin guvenlik kamerasindan tespit ettik.