15 senedir çalışmadığım kargo firması kalmadı, PTT ile bir dönem çalışmıştım fakat teslim süresi çok geçti, şu anda durum nasıl, kargo ücreti ve tahsilat ücreti nedir, bilen varsa yardımcı olursa sevinirim