• 17-06-2019, 18:14:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    Dün geceden beri aniden bir kırgınlık girdi ve şuan nerdeyse şu yorumu zor yazıyorum, hiç halim yok. Burnum kulağım tıkalı, acile gitsem serum vs takabilirler mi? İlaç yazıp yollanmak istemiyorum açıkcası
  • 17-06-2019, 18:23:00
    #2
    geçmiş olsun hocam
  • 17-06-2019, 18:23:49
    #3
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Tıkalı olan burnunuz için okyanus suyu kullanabilirsiniz. @SharkWEB;
  • 17-06-2019, 18:24:14
    #4
    SharkWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Dün geceden beri aniden bir kırgınlık girdi ve şuan nerdeyse şu yorumu zor yazıyorum, hiç halim yok. Burnum kulağım tıkalı, acile gitsem serum vs takabilirler mi? İlaç yazıp yollanmak istemiyorum açıkcası
    öyle deme hocam benim en sevdiğim olay ilaç yazılması bana serum, iğne, kan alma vs demesinler de her şeye razıyım
    geçmiş olsun bu arada
  • 17-06-2019, 18:25:36
    #5
    SharkWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Dün geceden beri aniden bir kırgınlık girdi ve şuan nerdeyse şu yorumu zor yazıyorum, hiç halim yok. Burnum kulağım tıkalı, acile gitsem serum vs takabilirler mi? İlaç yazıp yollanmak istemiyorum açıkcası
    Bitkin olduğunuzu gösterin doktora. Hatta ilaç aldım geçmedi iğne-serum yazabilir misiniz deyin. Bende ilacı sevmem. Mutlaka iğne-serum yazdırmaya çalışırım.
  • 17-06-2019, 18:26:05
    #6
    Çok geçmiş olsun siz de belirtirseniz serumu takarlar inşallah
  • 17-06-2019, 18:26:55
    #7
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takarlar hocam hemen gidin çok geçmiş olsun. Bu arada mesajım size faydalı olduysa r10 like verir misiniz 😊
    indirim mi kazanıyorsunuz?
  • 17-06-2019, 18:31:00
    #8
    Büyük bir salgın var hocam her yazın başlarında malesef ki böyle bir salgın oluyor kendinize çok dikkat edin gece evde uyurken t shirt çıkarın üstünüze örtü alın öyle yatın hasta olmayın sağlığınıza dikkat etmeniz lazım 😇
  • 17-06-2019, 18:37:44
    #9
    donanim.net
    Acile gidin hocam fakat ertesi gün uzmana gözükmeyi de unutmayın. Geçmiş olsun