Merhaba,
Dün geceden beri aniden bir kırgınlık girdi ve şuan nerdeyse şu yorumu zor yazıyorum, hiç halim yok. Burnum kulağım tıkalı, acile gitsem serum vs takabilirler mi? İlaç yazıp yollanmak istemiyorum açıkcası
Çok kötü hastayım
22
●1.092
- 17-06-2019, 18:24:14öyle deme hocam benim en sevdiğim olay ilaç yazılmasıSharkWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana serum, iğne, kan alma vs demesinler de her şeye razıyım 
geçmiş olsun bu arada
- 17-06-2019, 18:25:36Bitkin olduğunuzu gösterin doktora. Hatta ilaç aldım geçmedi iğne-serum yazabilir misiniz deyin. Bende ilacı sevmem. Mutlaka iğne-serum yazdırmaya çalışırım.SharkWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2019, 18:26:55indirim mi kazanıyorsunuz?aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana serum, iğne, kan alma vs demesinler de her şeye razıyım