Merhaba,
Dün geceden beri aniden bir kırgınlık girdi ve şuan nerdeyse şu yorumu zor yazıyorum, hiç halim yok. Burnum kulağım tıkalı, acile gitsem serum vs takabilirler mi? İlaç yazıp yollanmak istemiyorum açıkcası
öyle deme hocam benim en sevdiğim olay ilaç yazılması

bana serum, iğne, kan alma vs demesinler de her şeye razıyım

geçmiş olsun bu arada