• 15-06-2019, 00:54:13
    #10
    Ben yatmaya gidiyorum size hayırlı geceler. 12'den sonra burası şaşırıyor
  • 15-06-2019, 00:56:19
    #11
    ariass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off topic kısmının hakkını veriyorsunuz valla konuyla.


    @HidrojenWEB; Bunu beğendi [emoji846]

    işin espirisi yaşın 25lerden sonra vaay beeee neylerle ureşmışım ben diyeceksin [emoji106][emoji846]



    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi