ariass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Off topic kısmının hakkını veriyorsunuz valla konuyla.


@HidrojenWEB; Bunu beğendi [emoji846]

işin espirisi yaşın 25lerden sonra vaay beeee neylerle ureşmışım ben diyeceksin [emoji106][emoji846]



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi