• 14-06-2019, 19:40:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    https://www.youtube.com/watch?v=d6R3nC-ZerU



    Ne diyor bu arkadaş para vermenize gerek yok falan?
  • 14-06-2019, 19:41:22
    #2
    Bu adam nedense çok yapmacık geliyor bana.
  • 14-06-2019, 19:42:25
    #3
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam nedense çok yapmacık geliyor bana.
    Yapmacık mapmacık herşeyin son modelini götürüyor
  • 14-06-2019, 19:45:17
    #4
    Sürekli Apple'ı övüp, diğer markalara tepeden baktığından beri takibi bıraktım.
  • 14-06-2019, 19:47:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam nedense çok yapmacık geliyor bana.
    yapmacık değilde hiç tanımıyorum desem
  • 14-06-2019, 19:48:41
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli Apple'ı övüp, diğer markalara tepeden baktığından beri takibi bıraktım.
    Apple'ı gömdüğü videolarda mevcut :/



    Sekosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapmacık değilde hiç tanımıyorum desem
    Shiftdeletenet (SDN) forumun sahibi :/
  • 14-06-2019, 19:51:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    codev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple'ı gömdüğü videolarda mevcut :/



    Shiftdeletenet (SDN) forumun sahibi :/
    o zaman normal tanımam çok önemli biri değil benim için.
  • 14-06-2019, 19:56:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu okuyanlar daha çok o videoyu izleyenlerden ))
  • 14-06-2019, 19:56:57
    #9
    videoları ana sayfama düştüğü zaman irite oluyorum.
    bi videosunun yorumlarında 25. kare tekniği kullanıldığı söyleyen yorumlar vardı