Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sürekli Apple'ı övüp, diğer markalara tepeden baktığından beri takibi bıraktım.
Apple'ı gömdüğü videolarda mevcut :/



Sekosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapmacık değilde hiç tanımıyorum desem
Shiftdeletenet (SDN) forumun sahibi :/