• 11-06-2019, 20:36:19
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Belçika'da bulunan Türk vatadaşlar, Corentin Siamang'ı buldu. Üzerine Türkiye forması giyen Siamang, yaptıkları için özür diledi ve 'Amacım şaka yapmaktı, Türkiye'yi aşağılamak veya ırkçılık değildi. En büyük Türkiye' dedi.Kaynak
    http://kralspor.ensonhaber.com/m/hab...iye-2019-06-11
  • 11-06-2019, 20:36:57
    #2
    Türkleri nelerle sınıyorlar )
  • 11-06-2019, 20:37:35
    #3
    Adam reklamını yapıyor bizimkilerin seviyesi ortada malesef.
  • 11-06-2019, 20:41:48
    #4
    korkutmuşlardır bunu bi güzel
  • 11-06-2019, 20:41:59
    #5
    Gold üye
    amacınızın bu olduğunu düşünmüyorum ama başlık hoş değil özür dileyince madam olunuyormuş hissi veriyor
  • 11-06-2019, 20:44:17
    #6
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    aTi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korkutmuşlardır bunu bi güzel
    korkmuştur aynen hocam.
    uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amacınızın bu olduğunu düşünmüyorum ama başlık hoş değil özür dileyince madam olunuyormuş hissi veriyor
    Özrün her türlüsü güzel fakat insan hele hele milli takım olunca dünya çapında aşağılanmayı hazmedemiyor be hocam. Benim de tepkim özrüne değil, milli olarak kırılmışlığıma
  • 11-06-2019, 20:45:33
    #7
    Türkün gücünü görecekler 😊😂
  • 11-06-2019, 20:48:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ne saçma işlerle uğraşıyoruz yemin ediyorum üzülüyorum ya. Ülkede ne sorunlar var, başka ülkelerin bizle nasıl dalga geçtiği konular varken bütün Türkiye'nin derdi bu oldu. Tepki göstermek güzel ama keşke her konuda böyle olunsa.
  • 11-06-2019, 20:55:04
    #9
    82 Kerkük 83 Musul 84 İzlanda