aTi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
korkutmuşlardır bunu bi güzel
korkmuştur aynen hocam.
uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amacınızın bu olduğunu düşünmüyorum ama başlık hoş değil özür dileyince madam olunuyormuş hissi veriyor
Özrün her türlüsü güzel fakat insan hele hele milli takım olunca dünya çapında aşağılanmayı hazmedemiyor be hocam. Benim de tepkim özrüne değil, milli olarak kırılmışlığıma