Ne saçma işlerle uğraşıyoruz yemin ediyorum üzülüyorum ya. Ülkede ne sorunlar var, başka ülkelerin bizle nasıl dalga geçtiği konular varken bütün Türkiye'nin derdi bu oldu. Tepki göstermek güzel ama keşke her konuda böyle olunsa.