Bu forumda Stripe kullanan var mı (ödeme yöntemi)
11
●1.713
- 11-06-2019, 11:05:37$50 olması gerekiyor hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirket kurulumu min.$800'den başlıyor.(başka yerlerde) - 11-06-2019, 11:08:05shopfy dropshiping için mi kullanıyorsunuz ?Ouwax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2019, 11:13:15Shopify ve belirtmek istemediğim 2 farklı proje için stripeMaximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ebay ve SMM için Paypal kullanıyorum.
İkisinide, Bank Of America'ya bağlıyorum dost
Edit: Ben Atlas sistemini kullanmıyorum bu arada, benim ki direk ABD Şirketi DE eyaletinde. - 11-06-2019, 11:15:07Aslında strip şirket acıp ein numarasını ayarlıyormuş sanırım 500$ karşılığında - alternatif olarak clerk de varOuwax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2019, 11:16:08abd de şirket için danışmanlık mı aldınız hocam. Benim de stripe ve paypala ihtiyacım var shopfy için.Ouwax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle