Konu
Bu forumda Stripe kullanan var mı (ödeme yöntemi)
11-06-2019, 10:19:08
#1
Mentha06
ödemeleri yurtdışından alabilmek için şirket açmak zorunlu mu? başka bir yolu var mı bunu merak ediyordum