• 10-06-2019, 01:03:54
    #1
    İzlanda havalimanında milli takım oyuncularımızı 4 saat bekleten İzlanda, her türlü çirkinliği oyuncularımıza yaptı. Aşağıdaki görsel yalnızca biri:
    Twitter'da ortalık baya karıştı, İzlanda buraya geldiğinde galiba ortalık savaş alanına dönecek.
    Not: Burak Yılmaz'ın açıklamalarını izlemelisiniz.



  • 10-06-2019, 01:06:21
    #2
    Halk arasında bir söz vardır;
    "Onların kini, geçmişini sevdiğimizden gelir."
  • 10-06-2019, 01:07:20
    #3
    Zamanında çok acıtmışız herhalde.
    • Meraboy
    Meraboy bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-06-2019, 01:07:56
    #4
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Emre görmedi, görseydi dalardı adama eminim.
  • 10-06-2019, 01:09:23
    #5
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halk arasında bir söz vardır
    "Onların kini, geçmişini sevdiğimizden gelir."
    Kesinlikle öyle ne yaptıysak iyi yapmışız. Çok fena bilendim ve Türkiye'deki maç yakın illerde bile olsa gitmeyi düşünüyorum.
  • 10-06-2019, 01:11:27
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emre görmedi, görseydi dalardı adama eminim.
    Yok abi direk fırçayı ağzına sokardı muhabirin, hakettiği o😄
  • 10-06-2019, 01:12:40
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Türk'ün öpücüğünü de, Türk'ün gücünü de iyi bildiklerindendir bu kuduzlukları Geldikleri gibi göndermesini iyi bilirler Millilerimiz.
  • 10-06-2019, 01:16:02
    #8
    Gold üye
  • 10-06-2019, 01:16:02
    #9
    Adamlar milli takımı yormak ve moralmen çökermek için herşeyi yapıyor