ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Halk arasında bir söz vardır
"Onların kini, geçmişini sevdiğimizden gelir."
Kesinlikle öyle ne yaptıysak iyi yapmışız. Çok fena bilendim ve Türkiye'deki maç yakın illerde bile olsa gitmeyi düşünüyorum.