• 05-06-2019, 20:28:35
    #10
    NeRoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir site üzerinde çalışsa ikiniz adına bir domain alsan, her özel günde siteye eklemeler yapsan daha çok güzel olur 😊 uzun uzun mutluluklar ve birliktelik dilerim hocam
    Bunu not aliyorum hocam sagolun
    insigne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki giriş yap a basınca ne çıkıyor
    Guzel seyler cikiyor hocam
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende programcılık okurken okulun arge departmanında çalışıyordum. Kız arkadaşımın hareketlerinden şüpelendiğim için özel keylogger yazmıştım. 1 haftamı almıştı belki. Bilgisayarına format atma bahanesiyle alıp kurmuştum programı. (yapmamam gereken birşeydi ama gençlik işte) Meğer skype den aşkımlı cicimli konuştuğu başka bir erkek de varmış. yanılmamışım. Ekran görüntülerini çıktı alıp sınıfta herkes varken yüzüne çarpıp ayrılmıştım. Teknoloji işte kimini kavuşturuyor , kimini ayırıyor. hayırlı olsun
    Guzel aniymis. Neyse ki benimki temiz yani sorun yok
    ectinhaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi bakalım. mutluluk daim olsun.
    Sagolun
  • 05-06-2019, 20:35:23
    #11
    Sevgilinin bilgisayarına keylogger atmak... 10/10 hareket
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende programcılık okurken okulun arge departmanında çalışıyordum. Kız arkadaşımın hareketlerinden şüpelendiğim için özel keylogger yazmıştım. 1 haftamı almıştı belki. Bilgisayarına format atma bahanesiyle alıp kurmuştum programı. (yapmamam gereken birşeydi ama gençlik işte) Meğer skype den aşkımlı cicimli konuştuğu başka bir erkek de varmış. yanılmamışım. Ekran görüntülerini çıktı alıp sınıfta herkes varken yüzüne çarpıp ayrılmıştım. Teknoloji işte kimini kavuşturuyor , kimini ayırıyor. hayırlı olsun
  • 05-06-2019, 20:47:40
    #12
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende programcılık okurken okulun arge departmanında çalışıyordum. Kız arkadaşımın hareketlerinden şüpelendiğim için özel keylogger yazmıştım. 1 haftamı almıştı belki. Bilgisayarına format atma bahanesiyle alıp kurmuştum programı. (yapmamam gereken birşeydi ama gençlik işte) Meğer skype den aşkımlı cicimli konuştuğu başka bir erkek de varmış. yanılmamışım. Ekran görüntülerini çıktı alıp sınıfta herkes varken yüzüne çarpıp ayrılmıştım. Teknoloji işte kimini kavuşturuyor , kimini ayırıyor. hayırlı olsun
    O anın verdiği hazzın tarifi yoktur muhtemelen