Sevgilinin bilgisayarına keylogger atmak... 10/10 hareket
ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende programcılık okurken okulun arge departmanında çalışıyordum. Kız arkadaşımın hareketlerinden şüpelendiğim için özel keylogger yazmıştım. 1 haftamı almıştı belki. Bilgisayarına format atma bahanesiyle alıp kurmuştum programı. (yapmamam gereken birşeydi ama gençlik işte) Meğer skype den aşkımlı cicimli konuştuğu başka bir erkek de varmış. yanılmamışım. Ekran görüntülerini çıktı alıp sınıfta herkes varken yüzüne çarpıp ayrılmıştım. Teknoloji işte kimini kavuşturuyor , kimini ayırıyor. hayırlı olsun