• 05-06-2019, 19:59:10
    #1
    Merhabalar degerli forum uyeleri
    Yaklasik bir yildir sevgili oldugum kiza yildonumumuz serefine visual basic 2010 kullanarak program yazdim ^-^

    Internette defalarca kez sevgiliye alinacak yildonumu hediyeleri ile ilgili arastirma yaptiktan bunaldigim icin aklima bu yontem geldi.
    Sonucta karsimdaki insan benim sevgilim ve ona verecegim hediye essiz olmali.. Takvim yapragi gibi manevi hediyeler 21. yuzyila gore
    yeterli olmuyor bir kizi yildonumunde mutlu etmeye (bu program haricinde bir gunlugune benle takilmak istiyor tabi )


    Hediyemi cok begendi kendisi Demek ki kodlama bilmek sadece para kazandirmiyor
    Dusuncelerinizi belirtmeyi unutmayin, gelecek yillar icin tuyo verebilirsiniz
    Hepinize mutlu bir yasam ve birlikte gecireceginiz bir insanin oldugu uzun bir omur dilerim.

    -En Klavyeden Saygilarla
  • 05-06-2019, 20:02:08
    #2
    Tarih şifreyi gizlemek tuhaf olmuş sanki Kuru kuru programdan daha çok interaktif mesela şuan ekrandaki siyah nokta gibi hoş olurmuş
  • 05-06-2019, 20:02:29
    #3
    Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarih şifreyi gizlemek tuhaf olmuş sanki
    Hep ben mi hatirlayacagim biraz da o hatirlasin
  • 05-06-2019, 20:06:11
    #4
    Biraz daha yaratıcı olabilirmiş
  • 05-06-2019, 20:07:30
    #5
    BerkKaragul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz daha yaratıcı olabilirmiş
    Hocam icerikte ozel resim ve anilar oldugu icin oyle cektim yoksa icerigi guzel evelallah
  • 05-06-2019, 20:18:53
    #6
    Bir site üzerinde çalışsa ikiniz adına bir domain alsan, her özel günde siteye eklemeler yapsan daha çok güzel olur 😊 uzun uzun mutluluklar ve birliktelik dilerim hocam
  • 05-06-2019, 20:20:00
    #7
    Peki giriş yap a basınca ne çıkıyor
  • 05-06-2019, 20:20:53
    #8
    Bende programcılık okurken okulun arge departmanında çalışıyordum. Kız arkadaşımın hareketlerinden şüpelendiğim için özel keylogger yazmıştım. 1 haftamı almıştı belki. Bilgisayarına format atma bahanesiyle alıp kurmuştum programı. (yapmamam gereken birşeydi ama gençlik işte) Meğer skype den aşkımlı cicimli konuştuğu başka bir erkek de varmış. yanılmamışım. Ekran görüntülerini çıktı alıp sınıfta herkes varken yüzüne çarpıp ayrılmıştım. Teknoloji işte kimini kavuşturuyor , kimini ayırıyor. hayırlı olsun
  • 05-06-2019, 20:21:23
    #9
    hadi bakalım. mutluluk daim olsun.